Trainingsoverzicht

Fysiek en mentaal weerbaarder worden
Dan wordt het leven wat makkelijker

Trainingsoverzicht

laatste Corona nieuws

Alle 18+ lopende en geplande Ju-Ki trainingen schuiven op ivm de huidige corona maatregelen

De Ju-Ki trainingen vallen onder contactsport omdat we binnen de 1,5 meter trainen. Dat betekent dat de alle 18+ groepen met de huidige Corona maatregelen niet mogen trainen. Daarom schuiven alle lopende en geplande trainingen door tot het moment dat we weer mogen starten. Dit betekent dan ook dat alle data van de Ju-Ki trainingen op deze site met minimaal 4 maanden doorschuiven. Zodra er meer bekend is wordt dat hier vermeld en krijgen alle klanten persoonlijk bericht.

Jongerentrainingen (18-) gaan door

De Rots en Water trainingen (10-12 jaar) en Girls only trainingen (12-14 en 15-17) gaan gewoon door. Afhankelijk van het weer worden deze buiten of online gegeven tot het moment dat we weer binnen mogen trainen.
Wilt u uw zoon of dochter laten meedoen, geef hem/haar dan op via de Michi site Rots en Water 10-12 of Girls only 12-14 / 15-17. Voor vragen kun je ook met mij contact opnemen. Uw kind kan op elk moment instromen.

Inschrijven kan nog steeds

Jezelf inschrijven voor een nieuwe Ju-Ki training is nog steeds mogelijk.
De startdata zijn dan wel onder voorbehoud maar dan ben je in ieder geval zeker van een plekje als we weer gaan starten.

Jezelf opgeven kan door het contactformulier in te vullen.

ju-ki weerbaarheidstraining voor vrouwen - uitgesteld

Alle Ju-Ki trainingen zijn uitgesteld door de huidige Corona maatregelen. Zodra we weer mogen gaan we weer zo snel mogelijk van start.

Ju-Ki trainingen

A flower does not think of competing with the flower next to is. It just blooms.

Ju-Ki weerbaarheidstraining voor vrouwen

Wil je krachtiger in het leven staan? Heb je behoefte aan uitdaging of een steun in de rug nodig? Ben je snel uit balans? Sta je er thuis alleen voor? Ben je gevoelig voor wat er om je heen gebeurt? Wil je stoppen met iedereen te pleasen? Wil je je eigen koers bepalen? Ben je er helemaal klaar mee dat anderen over je heen lopen? Wil je beter opgeladen zijn dan je telefoon?

Voor meer info klik hier.

Start: 28 oktober / 8 december (gemengd) / 6 januari / 23 februari

Alle startdata schuiven op door Corona

Aantal trainingen: 8
Locatie: Michi, Staddijk 41, Nijmegen
Prijs: €155,-
Door: Tineke Klaassen

Voor een volledig overzicht van alle data, zie kalender

A ship in harbor is safe, but that is not what ships are built for.

Ju-Ki weerbaarheidstraining voor mannen en vrouwen

Wil je krachtiger in het leven staan? Heb je behoefte aan uitdaging of een steun in de rug nodig? Ben je snel uit balans? Sta je er thuis alleen voor? Ben je gevoelig voor wat er om je heen gebeurt? Wil je stoppen met iedereen te pleasen? Wil je je eigen koers bepalen? Voorkomen dat je overbelast raakt? Ben je er helemaal klaar mee dat anderen over je heen lopen? Wil je beter opgeladen zijn dan je telefoon?

De Ju-Ki training gaat je inzicht en handvatten geven om je fysiek en mentaal sterker te maken. Verdriet, pijn en frustraties horen bij het leven. Als je je veerkracht kan vergroten, kun je hier makkelijker mee omgaan. Sta je open voor deze persoonlijke groei? Toe aan een nieuwe jas? Omdat je oude jas je niet meer past? Kom acht keer trainen en ontdek je kracht en je rust met deze Ju-Ki training! Benieuwd wat het precies inhoudt en hoe we trainen?

Voor meer info klik hier.

Start: 8 december 2020

De startdatum schuift op door Corona

Aantal trainingen: 8
Prijs: €155,-

Voor een volledig overzicht van alle data, zie kalender

Doorlopende trainingen

Ju-Ki welkom

Ju-Ki doorlopende weerbaarheids-training voor volwassen

Na het volgen van een Ju-Ki training voor vrouwen, volwassenen of ander vergelijkbare Rots en Water training voor volwassenen, kun je meedoen aan de doorlopende Ju-Ki training. We trainen 1x per week om de geleerde basis te onderhouden en te verdiepen.

Het is een doorlopende training. Dus wekelijks kun je komen trainen. Dit om nieuw gedrag echt een kans te geven, om het te oefenen en het eigen te maken.

Dag: dinsdag
Tijd: 18:45-19:45
Contributie: €35,- p.m.
Door: Tineke Klaassen

Rots en Water oefening: leren stoten

Rots en Water brugklastraining (10-12 jaar)

In samenwerking met trainingscentrum Michi geef ik in kleine  groepen deze weerbaarheidstraining.

Leren hoe je ontspannen blijft in stress situaties (b.v. tijdens een toets, pesterij, groepsdruk of negatieve gedachten). We gaan werken aan je zelfvertrouwen, focus en zelfbeheersing door middel van spel, fysieke oefeningen, afgewisseld met korte gesprekken. Dit in een veilige en ontspannen omgeving!

Het is een doorlopende training. Dus wekelijks kun je komen trainen. Dit om nieuw gedrag echt een kans te geven; om het te oefenen en eigen te maken. Wil jij mentaal en fysiek sterker worden? Kom en doe mee!

Voor meer info klik hier en/of kijk op: www.trainingscentrum-michi.nl

Dag: vrijdag
Tijd: 17:00-17:45
Contributie: €27,50 p.m.
Door: Tineke Klaassen

Aanmelden gaat via Michi:

Rots en water oefening: Chinees kleven

Rots en Water voor jongeren (13-15 jaar)

In je tienertijd gebeurt er heel veel met je. Er verandert veel in je lichaam (dank je wel rondgierende puberhormonen!), maar ook in je brein. Je ontwikkelt je eigen ik. Je gaat steeds meer op eigen benen staan… Sta jij al stevig genoeg? Kun je tegen een stootje? Je grenzen voelen, aangeven of juist verleggen? Werken aan je intuïtie, trappen op stootkussens, polsbevrijdingen, omgaan met groepsdruk, social media, doorzettingsvermogen, sexualiteit en hoe zorg je goed voor jezelf… Welke vragen heb jij? Hoe ga jij met je problemen om? Dit is een gemengde groep: jongens en meiden dus door elkaar.

Voor meer info klik hier en/of kijk op: www.trainingscentrum-michi.nl

Start: We gaan van start zodra we voldoende deelnemers hebben. We hebben al een wachtlijst dus neem zeker contact met mij op als je interess hebt. Wie weet kunnen we al snel beginnen.
Dag:
vrijdag
Tijd: 18:00-19:00
Contributie: €27,50 p.m.
Door: Tineke Klaassen

Aanmelden gaat via Michi:

De trainingen worden gegeven in
Trainingscentrum Michi
Staddijk 41, Nijmegen